ようこそ/ Welcome



                              Related image

 私について: 
ようこそMimi's Patisserieへ!!!!!!(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
私はかなりのデザートを焼くのが大好きなので、私はこのウェブサイトを作った。日本が大好きです。日本を考えるとき、とてもかわいいと思う。日本への私の愛は、私に可愛いデザートを作るように促しました。彼らは非常にユニークで楽しく愛らしいです。私は日本でパティスリーを開くことを願っています。 だから私は非常にかわいいとおいしいデザートを作るでしょう。 (≧◡≦)このウェブサイトでは、おいしいレシピをあなたと共有してください。 (✿◠‿◠)


ABOUT ME:
Welcome to Kawaii Patisserie!!!!!!(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
I created this website because I love to bake and make kawaii desserts. I love Japan and when I think of Japan the first thing that comes to mind is the word kawaii . My love for Japan is what inspired me to make cute desserts. They are so unique , fun to make, and adorable. When I grow up I would like to open up my own bakery in Japan. This bakery will have only the best and the most yummiest desserts that they will be just too cute to eat.(≧◡≦) In this website I will try to make kawaii desserts and share with you delicious recipes that you will all love. (✿◠‿◠)

Comments

Popular Posts