アプリコットムースドーム🍑 / Peach sponge cake and mousse🍑


                             




最近私のお母さんはジューシーな桃でいっぱいのバッグを持ってきました。 これは私に、彼らと一緒においしいデザートを作るよう促しました。 私はココナッツミルクの缶を持っていたので、クリーム色のココナッツとピーチムースを作ろうと決めました。 実際には思ったよりも良くなっていました。 実際には桃のように見えます。 
Recently my mom brought a bag full of juicy peaches. This inspired me to make a yummy dessert with them. Since I had a can of coconut milk I  decided to made a creamy coconut and peach mousse. It actually turned out better than I thought. 


かわいい桃のように見えます。🍑
You see it looks like a cute peach.🍑

私はムースのスポンジケーキを作ったので、私は桃のソースでケーキを作ることにしました。 私はおいしかった。 ケーキは柔らかくふわふわしていて、ソースはケーキに甘さの完璧なバランスを与えました。
Since I made sponge cake for the mousse I decided to make little cakes with a peach sauce. I tasted delicious. The cake was soft and fluffy and the sauce gave the cake a perfect balance of sweetness.


私は小さな桃の形のマカロンを加えました。🍑
I topped it off with a little macaron in the shape of a peach.🍑








Comments

Popular Posts