マカロンケーキ/ Macaron Cake

私は作るのが簡単なこのケーキが大好きです。 シンプルに見えますが、カラフルなマカロンのために美しく見えます。
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
I love this macaron cake because it's simple but looks beautiful with the colorful macarons. 
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚


 They look a little glossy, they have the little feet, they aren't burned and they didn't crack. I don't know but for some reason my macarons never turn out right.This was the first time that my macarons actually turned out amazing, so I was super excited when I made this cake.
彼らは少し光って見える、彼らは小さな足を保持し、彼らは燃えていないとして彼らは亀裂しなかった。 何らかの理由で私のマカロンは良く見えません。 私のマカロンがよく見えたのは初めてでした。
I love the whip cream I used for this cake. I once tried to decorate a cake with whip cream but it looked terrible because the whip cream was from a very bad brand. I recommend you all to buy a good brand of whipped cream because it will make your cakes look amazing and beautiful.
私はこのケーキのために使ったホイップクリームが大好きです。 私はかつてホイップクリームを使ってケーキを飾ろうとしましたが、ホイップクリームは非常に悪いブランドのものだったのでひどく見えました。 あなたのケーキをすばらしく美しく見せるので、ホイップクリームの良いブランドを買うことをお勧めします。
あなたはマカロンの色と霜の色を変えることができます。 あなたにこの方法はそれをあなた自身のものにすることができます。 皆さんがこのケーを作ることを祈っています。(◕‿-) 
You can change the color of the macarons and the frosting. This way you can make it your own. I hope you all try to make this cake. (◕‿-)









Comments

Popular Posts