チョコレートスポンジケーキ/ Chocolate sponge cake


マカロンを私のケーキのすべてに加えるのが好きです。なぜなら、 ケーキをもっと美しく見せてくれると思うからです. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

I love to add macarons to all of my cakes because I think that it makes them look fancier and cuter. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
私はこのチョコレートスポンジケーキのレシピが大好きです。 ホットチョコレートケーキのようなおいしい味がします。(●´ω`●)

I love this chocolate sponge cake recipe. It tastes delicious almost like a hot chocolate cake. (●´ω`●)



I was super happy because once again my macarons look gorgeous. Like I said before I always fail to make beautiful macarons so whenever I do make them look beautiful I always get super excited. Lol (looking at that one cracked macaron)(づ。◕‿‿◕。)づ
I have been using this app called Beauty plus to take pictures of my desserts. I think that it makes my desserts look a little more professional. Lol (▰˘◡˘▰)



私はもう一度私のマカロンが豪華に見えるので、私はとても満足していました。 私が前に言ったように、私はいつも美しいマカロンを作ることができないので、いつも美しく見せるようにするといつも私はとても興奮します。








Comments

Popular Posts