ベビーグルートマカロン/Baby Groot Macarons (Guardians of the Galaxy)

私はこれらのマカロンをヘッジホッグのように見せようとしましたが、うまくいきませんでした。 代わりに、彼らはギャラクシーガーディアンのガーディアンのグロットのように見えます。O(≧▽≦)O

I tried to make these macarons look like hedgehogs but it didn't work out. Instead they look like Groot from Guardians of the Galaxy LOL. O(≧▽≦)O

彼らはかわいいと判明しました。(●´ω`●)

They turned out super cute though.(●´ω`●)
Look at those eyes, those beautiful  adorable eyes. (≧◡≦)
I also love the little pink blush on the cheeks I think that it also adds to the
cuteness of the characters.

Since I had so many I decided to give some of them to friends, family and teachers.They not only taste delicious but they are cute enough to give them as presents for friends and family. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

私はとてもたくさんあったので、友人、家族、先生にいくつかを与えることにしました。彼らはおいしいだけではなく、友人や家族のための贈り物として与えるのにとてもかわいいです。(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧



Comments

Popular Posts